Polecamy
Magento 2 – czym jest i dlaczego warto z niego korzystać?
Marketing i promocja w sieci

Magento 2 – czym jest i dlaczego warto z niego korzystać?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Nasze życie z każdym rokiem coraz bardziej przenosi się do cyberprzestrzeni. Trend ten zdecydowanie ostatnio przyspieszył, a niedawne marzenia o stworzeniu pełnych środowisk wirtualnej rzeczywistości wydają się coraz bardziej prawdopodobną wizją. Póki co jednak, triumfy święcą sklepy internetowe działające na silnikach pokroju Magento 2. Są one nie tylko wygodnym sposobem docierania do nowych klientów przy jednoczesnym oszczędzeniu pieniędzy na wynajmie fizycznej przestrzeni użytkowej. Klienci również doceniają wygodę przeglądania oferty z pozycji komputera czy telefonu.

Warto więc zainteresować się tym, jak wykorzystać potencjał e-commerce do maksimum, aby zwiększyć efektywność docierania do klientów oraz zaprezentować swoje produkty w możliwie najciekawszej dla użytkownika formie.

Magento 2 – charakterystyka

Samo oprogramowanie Magento istnieje na rynku od 2008 roku, lecz od tego czasu zmieniło się naprawdę wiele, jeśli chodzi o działania w cyberprzestrzeni. Obecnie funkcjonujące Magento 2 – znane także jako Adobe Commerce – to rozwiązanie, które cieszy się nie tylko ogromną popularnością wśród właścicieli sklepów internetowych. I użytkownicy, i programiści patrzą na ten system ze sporym uznaniem. Sklep Magento staje się więc doskonałym sposobem na wejście na wyższy poziom sprzedaży internetowej.

Jakie zalety ma Magento Adobe? Prosta odpowiedź brzmi: liczne. Natomiast warto wyszczególnić konkretne atuty, które przyczyniają się do tak dużej popularności tego systemu. Każdy CMS do obsługi sklepu powinien charakteryzować się funkcjonalnościami, które ułatwiają prowadzenie tego rodzaju biznesu. Jak to wygląda w przypadku e-commerce Magento? Oprogramowanie to:

  • pozwala na bezproblemowe edytowanie atrybutów produktowych,
  • wyposażone jest we własny system wystawiania recenzji,
  • pozwana na tworzenie grup klientów oraz ról użytkowników,
  • posiada określone filtry ułatwiające poszukiwania konkretnych produktów,
  • ułatwia stworzenie określonych mechanizmów promocji i rabatów zgodnie z założonymi regułami,
  • umożliwia tworzenie listy życzeń,
  • pozwala na optymalizację w zakresie prędkości ładowania oraz pod kątem SEO.

Te funkcjonalności są całkowitym standardem, natomiast Advox, softwarehouse z Poznania cieszący się statusem certyfikowanego partnera Magento (Adobe Bronze Solution Partner), proponuje swoim klientom jeszcze więcej.

Magento development – Dlaczeg Advox?

Dzięki współpracy z Advox zapewnisz sobie implementację ostrzeżeń informujących o kończącej się przestrzeni magazynowej, integrację z systemami, które wykorzystujesz poza środowiskiem Magento Adobe (ERP, WMS, CRM, inne) oraz gwarantujesz użytkownikom doświadczenie o charakterze omnichannelowym. Są to nowoczesne trendy w projektowaniu e-sklepów, Advox proponuje zatem Magento development na najwyższym światowym poziomie.

Jeśli natomiast planujesz handel z zagranicznymi klientami – również mamy dobrą wiadomość. Chodzi tutaj o funkcjonalność multi-store. Pozwala ona zarządzać nawet kilkoma sklepami z jednego panelu, co znacznie ułatwia rozwój oraz podejmowanie kolejnych decyzji w kwestii powiększania swojego przedsiębiorstwa.  

Jeśli więc wiesz dobrze, że potrzebujesz responsywnej, dobrze zoptymalizowanej i estetycznej platformy do zarządzania swoim e-commercem, to Advox zdecydowanie jest przedsiębiorstwem, z którym warto nawiązać współpracę.

Fot.: materiał prasowy Klienta.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*