Sprzedajesz swoje produkty na Allegro od dłuższego czasu, ale masz wrażenie, że klientów nie przybywa? W takim razie potrzebujesz skutecznych działań reklamowych. Pomocne będzie dedykowane narzędzie – Allegro Ads.
Allegro jest największą platformą e-commerce w Polsce. Gromadzi ponad 18 milionów użytkowników, którzy miesięcznie generują nawet 1,7 miliarda wyszukiwań produktów. W takiej grupie można znaleźć mnóstwo potencjalnych klientów, prawda? Niestety taki kontekst ma też swoją drugą stronę – ogromną konkurencję. Na Allegro swoje produkty oferuje około 140 tysięcy sprzedawców. Nie trzeba długo liczyć, aby stwierdzić, że taka liczba przedsiębiorców wiąże się z milionowymi wręcz ofertami, wśród których łatwo zaginąć i nie dotrzeć do klientów. Co zrobić w takiej sytuacji? Postawić na precyzyjne działania reklamowe.
Allegro stworzyło dedykowane narzędzie – Allegro Ads – aby ułatwić promowanie biznesu w obrębie swojej platformy. To dosłowne wychodzenie naprzeciw potrzebom swoich użytkowników, dostosowane do naszych oczekiwanych efektów, dlatego warto z niego korzystać.
Czym dokładnie jest Allegro Ads? Najprościej mówiąc, to reklama na Allegro. Jej działanie opiera się na metodzie CPC (z ang. Cost Per Click), co oznacza, że za każde kliknięcie w link bądź baner reklamowy pobierana jest opłata, jednak co ważne – nie płaci się za samo wyświetlanie reklam. Do istotnych zalet systemu zalicza się fakt, że zasięg takiej promocji nie ogranicza się tylko do Allegro. Nasz sklep może być także widoczny w wyszukiwarce Google czy na Facebooku.
Allegro Ads pomaga w wyróżnieniu produktów na każdym etapie ścieżki zakupowej. Jeśli chcemy skorzystać z narzędzia, możemy wybrać jeden z trzech poziomów struktury kampanii. Ogólna kampania oznacza powiązane grupy reklam, to najwyższy poziom, do jakiego mamy dostęp z własnego konta. Grupa reklam stanowi zestaw kilku ofert, które najczęściej są powiązane tematycznie. Z kolei konkretna oferta to pojedyncza reklama, umożliwiająca promowanie profilu sprzedawcy czy wybranej aukcji. Precyzyjne ustawienie reklam na Allegro zwiększa liczbę wyświetleń ofert, co przyczynia się do częstszych zakupów odbiorców i wyższych zysków.
W każdej chwili możemy zacząć reklamować się przy pomocy Allegro Ads – gdy wprowadzamy nowe produkty, chcemy utrzymać pozycję albo zamierzamy wyprzedać produkty sezonowe. System jest intuicyjny w obsłudze, poradzą sobie z nim zarówno początkujący, jak i doświadczeni przedsiębiorcy. Jeśli jednak napotkasz na jakieś problemy, skorzystaj z pomocy specjalistów z agencji ADSright. Z ich ofertą zapoznasz się tutaj: https://adsright.pl/.
Zdjęcie główne: Adeolu Eletu/unsplash.com