Polecamy
Wpływ pozycjonowania na e-commerce
Marketing i promocja w sieci

Wpływ pozycjonowania na e-commerce

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Rynek e-commerce z roku na rok coraz bardziej umacnia swoją pozycję zarówno w Polsce, jak i na świecie i nie dzieje się to bez powodu. Współcześni klienci cenią sobie przede wszystkim komfort i łatwy dostęp do informacji, co również stanowi podstawową zaletę e-handlu.

Możliwość szybkiej realizacji zamówienia, opcja porównania ze sobą cen poszczególnych usług lub produktów u różnych dostawców, zagwarantowana prawnie możliwość 14-dniowego zwrotu oraz wreszcie skrócony czas dostawy (zakupy można otrzymać już na drugi dzień roboczy) sprawiają, że witryny internetowe generują w wielu przypadkach znacznie większy ruch niż punkty stacjonarne.

Nie obejdzie się jednak bez pozycjonowania z SEO Booster. Proces pozycjonowania ma tylko jeden, lecz bardzo istotny z punktu widzenia przedsiębiorcy cel – osiągnięcie przez daną witrynę pierwszych wyników w listingu wyszukiwarki Google. Nie jest to jednak proste, zawsze z kolei opłacalne.

Dlaczego e-handel opiera się na działaniach marketingowych?

Sprzedaż produktów w sieci jest tylko z pozoru prostym zajęciem. Brak dużych nakładów finansowych wynikających z zatrudnienia pracowników do obsługi bezpośredniej czy też brak potrzeby wynajmu lub zakupu przestrzeni biurowych lub punktów stacjonarnych sprawia, że na rozpoczęcie działalności w internecie może sobie pozwolić każdy.

Działania SEO polegają na spełnieniu wszelkich wytycznych skomplikowanego algorytmu Google, który oblicza pozycję danej strony na podstawie danych uzyskanych przez Googleboty. Roboty crawlujące w trybie ciągłym przeczesują cały internet w poszukiwaniu nowych bądź uaktualnionych treści. Algorytm, wykorzystując wszystkie istotne informacje, dokonuje dogłębnej analizy strony i przydziela jej pozycję na konkretnej frazie kluczowej. Zależy nam na tym, aby spełnić wszelkie wytyczne algorytmu i móc dostać się z wybraną podstroną aż na sam szczyt, nawet do pierwszej trójki.

Większe zarobki i większe zaufanie – poznaj zalety pozycjonowania

Zalet pozycjonowania PrestaShop oraz innych CMS-ów jest bardzo wiele, dlatego zdecydowanie warto poznać wszystkie. Mimo pewnych nakładów finansowych zawsze działania te okazują się owocne i wymierne w skutkach, a wśród atutów warto wymienić:

  • możliwość osiągania znacznie większych zarobków,
  • wyższa szansa konwersji z każdego wejścia na stronę,
  • zwiększenie zaufania internauty względem dobrze wypozycjonowanej witryny,
  • dostosowanie wyglądu strony i jej sposobu użytkowania do wymagań targetu,
  • znaczne ułatwienie względem kolejnych działań SEO,
  • i wiele innych.

Wszystkie te zalety sprawiają, że pozycjonowanie przynosi każdej witrynie wymierne korzyści, nie jest to jednak zadanie proste, z którym poradzi sobie każdy internauta i właściciel witryny. Właśnie z tego względu większość przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z agencji SEO lub usług freelancerów, którzy poprawnie realizują wszystkie istotne zadania związane z procesem pozycjonowania.

Zdj. główne: rupixen.com/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

  • Adam 02.02.2022

    Pozycjonowanie jest działaniem które może bardzo ci pomóc przy rozwijaniu swojego sklepu, te działania pomogą ci zwiększyć widoczność w sieci, zwiększą ilość zamówień i zyski jakie twój sklep będzie generował. Pozycjonowanie sklepów https://www.grupa-icea.pl/pozycjonowanie-sklepow/ jest więc bardzo istotne dla przedsiębiorców działających online.

  • Tomasz 23.02.2022

    Samo pozycjonowanie realizowane przez agencje interaktywne dla klientów, zdaje się nieustannie rozwijać. Obecnie możemy już mówić, nie tylko o pozycjonowaniu lokalnym, czy tym ukierunkowanym ogólnie na rodzimego użytkownika, ale w grę wchodzi również pozycjonowanie zagraniczne. Niezależnie od prowadzonej przez nas działalności, warto rozważyć skorzystanie z tych usług, gdyż przenoszą one nas na zupełnie nowy poziom. Choćby w przypadku e-commerce, kto nie chciałby rozszerzyć zakresu swojej działalności na rynek międzynarodowy? No właśnie.

Rekomendowane
Czym jest ISO?
Czym jest ISO?
Chcesz dowiedzieć się, jak przebić konkurencję i zbudować solidną markę? Sprawdź, czym są systemy ISO i przekonaj się, że los firmy masz we własnych rękach.
Etui do twojego tabletu – czy silikonowe to dobry wybór?
Etui do twojego tabletu – czy silikonowe to dobry wybór?
Poradnik, który pomoże Ci dobrać najlepsze etui silikonowe do Twojego tabletu. Dowiedz się, na co zwrócić uwagę, aby Twoje urządzenie było odpowiednio zabezpieczone.
Co musisz wiedzieć przed kupnem przewodowego zestawu audio?
Co musisz wiedzieć przed kupnem przewodowego zestawu audio?
Poznaj najważniejsze czynniki przed zakupem zestawu audio. Dokonaj świadomego wyboru i ciesz się doskonałym dźwiękiem!
Tagi
Ostatnie wpisy