Takie twierdzenie potwierdza raport Sensor Tower. Wynika z niego, że użytkownicy IOS nie skąpili pieniędzy wydanych w App Store właśnie w czasie nasilenia pandemii.
Świetne wyniki sprzedażowe to jednak nie wszystko. Ważne, że Apple daleko w tyle zostawił konkurencję. Powagi sprawie dodaje fakt, że znacznie gorzej radzi sobie Sklep Play z Androida. W liczbach bezwzględnych w App Store wydano 32,8 miliarda dolarów, w Sklepie Play zaś ‘’jedynie’’ 17,3 miliarda. W skali odwołującej się do poprzedniego roku w tym samym okresie – oba sklepy poczyniły postęp. W przypadku App Store jest to 24,7% więcej, Sklepu Play zaś 21%.
Apple App Store nie po raz pierwszy zyskało w związku z sytuacją spowodowaną pandemią Covid-19. Co do zasady ograniczenie w spotykaniu się i przemieszczaniu, home office, nawet pewien strach przed kontaktami z innymi ludźmi i zakażeniem sprawiły, że chętniej sięgamy po seriale, ale również wchodzimy w wirtualny świat gier i innych aplikacji.
Zdjęcie główne artykułu: Designed by Freepik